3/16/2008

34 Already?

Today I turn 34! What's so special about today that Danny wears a suit with a bowtie?

今天我滿34歲! 有何特別之處? 是凱旭穿西裝打領結嗎?

Danny sang with the Easter Choir (that's why he looks so handsome). What a great way to celebrate!

凱旭加入復活節詩班獻詩(這是為何他穿得這麼帥). 多麼特別的慶祝!

The most thankful thing this year: I'm pregnant with a baby girl! This ultrasound was taken on 3/12/08. Isn't she beautiful? (Note: The bubbles near her mouth are the images of the umbilical cord. I thought she was blowing bubbles!)

今年我最感恩的一件事: 我懷了女兒! 這張超音波是3/12/08照的. 她真是漂亮! (註: 靠近她嘴巴附近的泡泡是臍帶的影像. 我還以為妹妹在吹泡泡呢!)

3 comments:

Anonymous said...

Hi Amy

我覺得你的女兒可能又是長的像Danny耶,因為在肚子裡的照片已經看起像Noah了,

雖然孩子們都像爸爸(我也是拉),我們還是感恩啦!

In Him
Teresa

Danny & Amy said...

Shhh, don't let Danny know about this. He is hoping our daughter will look more like me. (I think he looks charming!)

Anonymous said...

Amy

你有沒有去年我們結婚紀念日,你和Danny跟我們一起去吃牛排的那張照片,可以E給我嗎?

Teresa